Vstupujeme na trh ženského intimního zdraví

Vstupujeme na trh ženského intimního zdraví

Tiskové zprávy · 2 min. čtení

15.06.2015

“Jsme velmi rádi, že díky naší nejnovější inovaci na trhu ženského intimního zdraví můžeme vyjít vstříc dosud neuspokojené potřebě spotřebitelek v regionu Střední a Východní Evropy (CEE)” – řekla Zuzana Nováková, ředitelka marketingu firmy Walmark. Společnost hraje ústřední roli na poli zdravotní péče orientované přímo na spotřebitele.

Walmark staví na své etablované pozici lídra ve výrobě doplňků stravy v rámci regionu CEE a naplňuje svůj deklarovaný záměr rozšiřovat své portfolio i do nových oblastí. Na trh péče o ženské intimní zdravívstoupila firma hned se třemi novými produkty. Bude je prodávat pod značkou Idelyn Beliema. Společnost tak dále sklízí ovoce své poměrně nové marketingové strategie i širšího obchodního pojetí, jehož výsledkem jsou inovace vycházející z detailního poznání potřeb zákazníka. 

Jedno ze zásadních zjištění, které vzešlo z průzkumu (jenž předcházel vývoji produktu) bylo, že existuje potřeba najít řešení, které si poradí s oběma druhy vaginální infekce, bez ohledu na to, zda je způsobena bakteriemi nebo kvasinkami. Tento koncept se nakonec potvrdil, protože pro ženy je poměrně náročné mezi nimi rozlišit. Často tedy zápasí s tím, že nezvolí správnou léčbu, a to ani na základě svých vlastních zkušeností získaných v minulosti. Během přípravné fáze uvedení přípravků Idelyn Beliema na trh se tedy věnoval zvláštní důraz na tvorbu kompletní produktové nabídky, která si efektivně poradí s oběma typy infekce. V obou případech zbavují přípravky Idelyn všech nežádoucích projevů intimní nepohody a navíc pomáhají ženu chránit. 

„Dalším zajímavým a důležitým zjištěním vyplývajícím z našeho výzkumu bylo, že v mnohých zemích Střední a Východní Evropy ženy stále cítí, že téma, či obecně problémy spojené s vaginou, jsou do značné míry tabu. Na toto vnímání nemá žádný vliv ani sociální status spotřebitelky. A totéž platí pro infekce - k už tak nepříjemným symptomům se navíc přidává ještě stud a ponížení”
 - řekla Izabela Dusza, marketingová ředitelka pro kategorii Ženské intimní zdraví.

Produkty Idelyn Beliema uváděné nyní na trh byly vyvinuty ve spolupráci s gynekology a jsou díky regionálním pobočkám firmy k dostání současně v osmi státech: v Česku, Slovensku, Maďarsku, Rumunsku, Bulharsku, Litvě, Lotyšsku a v Estonsku.  
“Uvedení značky Idelyn na trh je zásadním prvním krokem. Naším cílem je z nového brandu vybudovat vedoucího hráče na rostoucím trhu ženského intimního zdraví.” - řekl Jorge C. Manuel, generální ředitel firmy Walmark. 

Zpět na seznam článků

Dále by Vás mohlo zajímat


25
let jsme zde pro Vás
54
zemí, kde nakoupíte
naše produkty
1500
produktů v našem portfoliu
176.098
spokojených členů Klubu zdraví Walmark