Helpline: 800 141 141
Váš seznam je prázdný

Jak to funguje?

- Najděte na našich stránkách nejvhodnější produkty pro sebe a své blízké
- Přidejte je do svého seznamu
- Až budete mít na seznamu vše, co potřebujete, přejděte do partnerského eshopu, kde si zvolíte počet kusů a objednávku dokončíte.

Váš seznam je prázdný. Prohlédněte si naše produkty a vyberte si ty nejlepší pro podporu svého zdraví.

5 pilířů zdravého životního stylu

5 pilířů zdravého životního stylu
Každý mluví o zdravém životním stylu a každý chce žít zdravě, ale víte vlastně, které oblasti jsou důležité pro to, aby bylo vaše tělo i mysl v dobré kondici? Výzkumy ukazují, že lidé chtějí žít zdravě, ale nejsou si úplně jistí na co se přesně zaměřit, co je správné. A také bojují s časem a je pro ně obtížné přidat do jejich náročného režimu další činnosti navíc.
 

Zdravý životní styl má schopnost předcházet mnoha onemocněním a potížím a považuje se za nejúčinnější prevenci nemocí.

Většina odborníků na zdravý život doporučuje zaměřit se na 5 klíčových oblastí a pokud se stanou součástí vaší každodenní rutiny, ani si nevšimnete že děláte něco „navíc“, pro co musíte najít čas. Odměnou vám bude skvělý pocit a zdravé tělo.
 

1. VYVÁŽENÁ STRAVA

Nutrition_icon_green.pngZdravá strava musí být dobře vyvážená, aby nedocházelo k nedostatku či přebytku v příjmu živin. V našem regionu lidem většinou chybí vláknina a PUFA – polynenasycené mastné kyseliny. Na druhé straně je velice běžný nadměrný příjem cukru a nasycených mastných kyselin. První krokem může být zařazení porce ryby jednou týdne do vašeho jídelníčku a nahrazení koláčů sušeným ovocem.


2. FYZICKÁ AKTIVITA

physical_activity_icon_green.pngFyzická aktivita nejen že podporuje metabolismus a pomáhá s udržením štíhlé linie, ale díky ní se také cítíme skvěle. Abychom mohli provozovat fyzickou aktivitu, potřebuje naše tělo svaly, kosti a klouby v dobrém stavu a po výkonu potřebuje také posílit a regenerovat. Zkuste chodit po schodech namísto výtahu na cestě do práce nebo vystupte z autobusu o zastávku dřív, až se budete vracet domů. Budete chvíli na čerstvém vzduchu a ještě spálíte nějaké kalorie.


3. DUŠEVNÍ ROVNOVÁHA

Mental_balance_icon_greena.pngTělo a mysl jsou propojené a naše schopnost zpomalit a odpočívat má vliv na dobrý spánek. Kvalita spánku má vliv na úroveň fyzické energie, duševní svěžest a schopnost koncentrace v průběhu dne. Dbejte na to, abyste si pro sebe vyhradili každý den 20 minut, i kdybyste měli jen poslouchat vaši oblíbenou hudbu se zavřenýma očima. Budete překvapení, o kolik lépe se budete potom cítit.


4. CELKOVÁ TĚLESNÁ KONDICE

overall_health_icon_green.pngPokles celkové tělesné kondice nebo imunity se odráží na schopnosti těla bojovat s nemocemi. Stejně jako trénujeme svaly, mozek a vytrvalost, je potřeba, abychom trénovali a podporovali také imunitu. Čas strávený v přírodě, pravidelný denní režim a studené koupele mohou hodně pomoci.
 


5. ZLOZVYKY

bad_habits_icon_green-(1).pngVšichni máme své soukromé neřesti, kterých se nám nedaří zbavit. Některé z nich jsou velice škodlivé pro naše zdraví, jako je kouření, nadměrné pití alkoholu nebo přejídání. U jiných si ani neuvědomujeme, že mohou být škodlivé, například příliš mnoho času u počítačové obrazovky nebo život ve velice znečištěné oblasti. V každém případě se je snažte mít pod kontrolou a omezte negativní dopady na vaše zdraví. Například jezte více ovoce, dělejte pětiminutové přestávky, když celý den pracujete u počítače nebo se jednou týdně jděte projít do lesa.
 

 

 
Zpět na seznam všech článků

To nejlepší z našeho magazínu