Společnost Walmark průběžně sleduje trendy nejen ve zdravotní problematice, ale také v otázkách životního stylu. Protože je otevřena požadavkům moderní doby, přistoupila ve spolupráci se spotřebiteli a inspirována doporučeními odborníků k vytvoření nového designu svých produktů. Cílem změn, které odstartovaly počátkem roku, je možnost rychlé orientace v produktech značky Walmark a jejich účincích. Tímto krokem chce usnadnit možnost aktivního přístupu ke zdraví každého jednotlivce.
Dvě řady produktů pro lepší orientaci
První změnou, která zvýší především přehlednost a logickou orientaci v produktech, je rozdělení přípravků do dvou samostatných kategorií:
.png.aspx?width=400&height=560) |
.PNG.aspx?width=393&height=560) |
Řada PLUS nabídne esenciální produkty pozitivně ovlivňující lidské zdraví (vitamíny, minerály a jejich vzájemné kombinace), které jsou určeny ke každodennímu užívání. Symbolem této skupiny se stala žlutá barva. |
Řada EXPERT nabízí prémiové produkty s jedinečným složením na trhu. Výjimečnost a originalita složení, které vychází z nejnovějších vědeckých poznatků, podtrhuje i nadčasový design obalů vyladěný do stříbrných tónů. Tyto produkty jsou pro své silné a účinné složení velmi dobře vnímány nejen zákazníky, ale i odborníky. |
Postupně ke změně
Od počátku roku 2019 bude postupně docházet k výměně jednotlivých balení. Zejména v prvních měsících roku se můžete setkat s oběma variantami obalů. Celkem se na českém trhu postupně objeví 14 produktů v řadě Expert a 44 produktů v řadě Plus. Výhodou tohoto kroku je i sjednocený vzhled krabiček, který zajistí pohodlnější orientaci v produktech.
Walmark to se zdravím myslí vážně
Společnost Walmark se dlouhodobě snaží podpořit aktivity vedoucí ke zdravému životnímu stylu. Zároveň si však uvědomuje individualitu každého jedince. I z tohoto důvodu spolu s odborníky vyvinula bezplatný internetový nástroj Index zdraví, který může zdravější životní styl pomoci nastartovat. Sadou otázek, jejichž vyplnění nezabere více než 15 minut, získáte představu o své kondici. Výsledkem však není jen definice stavu, ale i navržení splnitelných kroků vedoucích ke zlepšení životního stylu. Výhodou je i doporučení sady produktů, které jsou vhodné pro danou etapu. Pozitivní změna ve vašem životě je tedy na dosah.